Allah is doing the right thing for you, yin;

Saturday: June 15, 2013
In the name of Allah, the most Graciuos, the most Merciful...



                          






















   (Sources: Google Image)

Ya Allah, kuatkanlah hati ni. Redhakanlah aku dengan ujian Mu ini Ya Rabb. Tenangnya semalam buat aku lupa adanya lagi hari ni. Hari ni tak mcm semalam. Ada ujian yang tak aku sangka yang perlu aku lalui. Cukup dengan hati yang terseksa ni cuba aku redakan. Janganlah jasad ni sama terseksa.

Alhamdulillah sbb Allah masih kurniakan mereka untuk jadi tempat aku luahkan rasa hati. Baru aku sedar ni la yg bonda selalu bilang tentang teman sejati. Thanks friends for being so nice to me. Thanks sbb sedia ada bila pun aku perlukan. Aku tahu korang pun sibuk but hey, our friendship is more than everything right? No value that you can paid for our friendship.

Hidup memang tak selalu jadi macam apa yang kita plan. Allah da tetapkan setiap sesuatu yang terjadi. Belajar untuk redha dan terima hakikat yang semua ni ujian buat kau yin. Allah nak uji kau. Ingat.

--------------

"Allah is doing the right thing for you, Yin. Just follow His plan and everything will be ok. Allah already plan the best journey for you"

---------------

Gadis Biasa: