Cukup penat hari ni?;

Sunday: June 15, 2013
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful...


Good night everyone! Sweet dream! *Ops* Da kenapa? Haha.. Starting yang agak poyo la juga kan. Aci redah je nak tulis apa kan. Mentang-mentang hak sendiri.

Dengan sebotol air sejuk dan coklat dalam mulut ni aku mulakan segalanya. *Angkat kening double* Terasa segar pula tubuh ni lepas da selamat bersiram. Muka pun da rasa ringan sebab da seharian ada dekat luar tu. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Lepas selesai bersiram td terus je solat. Buat apa yang patut dulu.

Hari ni terpaksa kerja tambahan. So pagi-pagi lagi da kena keluar rumah untuk jalankan tanggungjawab. Nak tak nak kena la pergi juga. Honestly, bukan tak suka kerja-kerja macam ni tapi pada aku la kerja mcm ni buang masa je. But hey, after aku fikir balik ada juga kebaikannya kenapa bos arahkan aku ngn team pergi buat kerja mcm ni. Bila kerja dalam indusrti macam ni. Nak tak nak you have to do it and for me, this is a learning process that we have to do. And of course, this is a part of our job. *Smile*

Kira ok apa sebab bila dapat buat kerja luar, sebab dapat tengak macam macam and learn something new. But the most important thing is, I love all my members team. All of them are so cool ok. Best apa sebab tak la rasa tension sangat bila kerja. Lagi-lagi bos. Memang cool habis la. Siap boleh jalan pegang tangan, berkepit mcm husband and wife and paling penting, we can share everything that we want. Nak tidur atas bahu dia boleh. Best kan? But time kerja kena la kerja betul-betul. Jangan banyak main. She always protect me like Im a sister. Because aku lah satu-satunya malay girl dalam team tu. Dia tahu mcm cara aku kerja. Sbb agama kami berbeza dan aku hormat dia sbb dia hormat agama aku. Syukur Alhamdulillah...

Da penat seharian dekat luar, so now time aku nak rehat. Esok kena kerja mcm biasa. Minggu ni sure akan busy sbb report from Us da keluar so kena export from system dan ni la masanya nak kena siapkan report tu in detail for both country. Hopefully, semuanya lancar macam biasa. Pray hard, work harder yin!!



Gadis Biasa;