Serius kalau da bosan;

Friday: June 28, 2013
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful...


OK. Ni serius memang ada hilang pertimbangan dan kalau jadi benda mcm ni maknanya yang aku memang da cukup aman dan tenteram sekarang ni. Mana taknya, mana ada orang boleh update blog waktu ofice hours mcm ni. Tapi selamba badak je aku buat kan. Haha. Tu maksunya yang aku memang da siapkan semua kerja yang ada dalam tangan aku dan office ni sekarang hanya ada berapa kerat je yang tinggal. Aku rasa 50% kot yang ambil leave hari ni so memang tinggal sikit je la manusia dalam ni. Yang paling best sbb yang ada pun yang sama kepala dengan aku. *Angkat kening sikit*

Jadi kerja aku hari ni google segala mcm info yang aku nak dekat internet ni. Sampai da tak tahu nak google apa lagi da. Aku pusing dekat MassCommunication department, semua tgh layan pc tgk segala mcm dekat internet tu sambil sibuk bual pasal uncle yang jual coffee dekat bawah tu. Kelakar la dorang ni. Staff dalam department tu semua Chinese tp otak semua gila-gila. Buat lawak dengan dorang memang best. Senang cakap aku memang boleh masuk la dengan group dorang ni. 

Aku pusing kiri aku, tengak amoi dekat sebelah tekun tengok phone dia. Ntah apa yang dia buat dr tadi aku tak tahu. Yang aku tahu dia memang tak ada kerja mcm aku. So memang heaven la duduk office time mcm ni. Tapi bosan jangan cakap la. Da tahap petala ke lapan aku rasa. Tengok la apa yang aku boleh buat lepas ni. Kalau rasa tak ada apa aku nak buat, aku sambung balik membebel dekat sini.


-------------------------------

"Kiss the joke, Love the doc"


Gadis Biasa