Lima; Hadiah buat aku

Thursday: February 13, 2015
In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful


Sapa cakap aku tak menangis
Air mata ini jatuh
Tapi aku senyum
Sebab aku tahu Allah akan temukan kita semula

Walaupun ianya dalam mimpi sahaja 

Sapa cakap aku suka pada perpisahan
Perpisahan yang bukan kehendak kita
Perpisahan yg membawa pada pertumpahan air mata
Yang akan bawa aku larut dalam duka

Air mata ini jatuh lagi
Tapi hati kena redha
Sebab apa yang kita buat ini
Untuk kejar Cinta Illahi
Cinta Agung milik sang Pencipta

Aku pergi bukan kemana
Aku pergi cuma mencari diri
Tapi aku tetap di sini
Aku pernah berikan hati
Dan aku tak minta kau pulangkan semula
Aku cuma minta kau jaga
Jaga dalam doa

Aku tak pergi jauh
Insyaallah kalau memang da jodoh
Kau mesti hadir lg dalam mimpi aku
Dan nanti Allah akan hadirkan depan aku
Sebab aku nak itu sebagai hadiah buat aku
Hadiah dari Dia yg satu



Gadis biasa;